fredag 23 april 2010



IDAG VAKNADE JAG MED ETT TRASSELLOCKIGT SKATBO PÅ HUVUDET.

10 kommentarer:

essi sa...

snygg!!!! saknar :(

essi sa...

ah! :D
ska försöka bli det, saknar er! pusspuss

Rebecka sa...

det där ser ut som bilder från en fotoautomat för såna som är grunge. i övrigt håller jag med esi.

Lisa sa...

Skitsnygg är du! Jättefin i håret! Du passar jättebra i långt hår! :) Pussar! :*

Anonym sa...

de där bilderna var riktigt bra!!
och jag gillar din profilbild också, med fåglarna som flyger runt ditt huvud! :)
jätte fin.

Anonym sa...

Fin du är sis!

fanny sa...

Det ser ju jättefint ut.

lovisa/polichinelle sa...

åh så himla snälla ord, tack! skoj att du ser att det är en fläta, det skulle jag knappt sett själv om jag inte visste att jag haft en! :)

Elin sa...

hahaha, söt.

Karin sa...

Grymt coolt skatbo å andra sidan. :)