onsdag 9 februari 2011

JUGBAND BLUES






8 kommentarer:

Lisa sa...

vackert! nu måste jag verkligen hoppa ned i sängen alldeles strax. snart snart snart ses vi. <3 och jag packar för mycket som vanligt haha!

sis sa...

du är fin du,

"oroshjärta" Lotte Fernandez sa...

Så mycket vackert här!

gittilou sa...

älskar bild två! du och mönstren och allt! <3 fotomästarinnan

Nora sa...

Du tar så otroligt fina bilder, var stolt över din talang kvinna!

esi sa...

uh lala klänningen passade bra?

sa...

esi: den satt som ett smäck!

Lisa sa...

sv: det var jättejättejättejätte fint att vara hos dig. <3 och i sthlm hade jag det superbra!

aha, när åker du till eskilstuna? justja på fredag ju, jag är lite glömsk ibland! jag ska smaka teet du skickade med idag kanske hihi. sen ska jag svara på brevet någon dag snart också och jag ska komma ihåg att skicka brevet till din eskilstunaadress!

puss. <3