söndag 16 januari 2011

WHAT'S IN MY RUCKSACK?

















INNEHÅLL: ALMANACKA, VINRÖD PLÅNBOK JAG FICK AV MIN MAMMA NÄR JAG BÖRJADE HÖGSTADIET, EN JÄTTE NYCKELKNIPPA MED EN FRÄSIG TJURNYCKERING OCH MINIFICKLAMPA, PASS, RÖD PENNA, MÖRKGRÖN PENNA, BLOCK FÖR DIVERSE KLADD, GLASÖGONEN NÄR LINSERNA BÖRJAR SKAVA FÖR MYCKET, MOBILTELEFON, LYPSYL MED JORDGUBBSDOFT, FICKSPEGEL JAG KÖPTE EN GÅNG NÄR JAG VAR ÅTTA OCH PÅ SEMESTER PÅ GOTLAND MED MINA KUSINER DÄR LEVDE STUGLIV OCH FÖRSÖKTE FÅNGA VILDKANINER ATT TA MED HEM, ETT ÖRHÄNGE I FORM AV ETT JORDKLOT JAG KÖPTE I BERLIN, TVÅ LITCHIPLOMMON (MIN FAVORITFRUKT).

10 kommentarer:

Lonesome Mama sa...

Åh Litchi godaste frökten i världen, men mår alltid illa efter ett ex antal när jag överväger att det ser ut som testiklar. Sen blir jag alltid lite sur när folk uttalar det laytchiiiiii

Lisa sa...

åhhhhhhh vad fina saker du har i din väska. men hörru har du köpt den på indiska? har sett den på rea. nu vill jag ännu mer ha en sån! Puss!:* har förresten postat ditt brev idag och nån dag ska jag hämta ut biljetterna till dig :*.

Lisa sa...

snygga glasögon! :)

essi sa...

gillar din ryggsäck

Lisa sa...

sv: fina och användbara saker är alltid bra! åh, jag vill också ha den där väskan och 2 klädesplagg på rean jag sett dumt att vara fattig tills jag får pengar igen. men det är det ju värt för pengarna jag gjorde av med gick ju till bra saker, biljetter ,fina klänningar osv. ja, ryggsäck är bra eller axelväska :), ja förstår att det är jobbigt med påsväska!

det landar nog hos dig på tisdag skulle jag tippa och det ser jag framemot massor med också såklart!

Lisa sa...

sv: vad rar din mamma är! :) och vad fint att du också fixat en present till hennes bara sådär. vad rart! :)

åh, jag kan ta kort på mina väskor någon dag. jag har så många jag gillar! :) men några favoriter har man ju allt också!

danni sa...

väskan var ju världens finaste. <3

apselutley sa...

aw, tack! älskar dina bilder förresten <3

Elin Morén sa...

Jag älskar sånna där uppradade grejer bild från oven bilder. Schnyggt!

Malin sa...

Åh vilken söt ryggsäck!

Svar: Ja, den var himla fin! :)