tisdag 18 januari 2011

INTE PÅ KANELEN, MEN DÄREMOT PÅ KARDEMUMMA








10 kommentarer:

Lisa sa...

supermysiga och fina bilder. måste börja fota mera känner jag. inte bara tråkiga bilder på mig själv heh.

Victoria sa...

Din blogg är den absolut bästa.

Rebecka sa...

Tycker mycket om första bilden. Och tapetmönstret. Åh.

Lisa sa...

sv: åh vad fint. om det inte finns något ännu mysigare fik. så tycker jag vi ska fika där! :)

ja, vi får börja fota ännu mera :).

landade det något brev hos dig idag?

puss! <3

Lisa sa...

sv: det låter hur bra som helst! :)

jag ska ju vidare till sthlm till min vän kalle på söndagen så jag har ju inte bokat någon biljett till sthlm hehe. det går väl att köpa en biljett från uppsala till sthlm där liksom? biljett hem från sthlm har jag ju köpt förstås ;P.

i morgon ska jag nog hämta ut biljetterna eller någon annan dag snart, huvudsaken jag hämtar ut dem innan jag ska åka. jag har inte riktigt fattat att vi ska ses snart igen. det var så himla längesen. men det kommer nog bli hur fint som helst! :)

åh, vad bra!

puss. <3

gittilou sa...

du tar så fantastiska, magiska bilder!! <3

Lisa sa...

sv: åh, okej då vet jag! :) åh, det kommer bli jättefint är jag helt säker på! måste komma ihåg att hämta ut mina biljetter snart! har ju bokningsnumret och allt. nästa gång jag är där man kan hämta ut biljetter ska jag göra det!

puss! <3

Felicia sa...

Nämen åh, tackelitack! Vi, eller snarare jag och gästerna, får hoppas att macaroones inte bara såg goda ut utan också var det! Pyss & kram :*

gittilou sa...

vad roligt att du gillade min introduktion! gittan kommer sig av att en kompis kallade mig för gunilla, vilket sedan på nåt mystiskt vis förvandlades till gittan (även om det har sitt ursprung ur birgitta). lite knäppt, men roligt! jag kallas inte det så mycket i verkligheten längre, men det hänger kvar på bloggen!

jag har inte sett svinalängorna än, bioutbudet här i min lilla stad är inte så stort. jag tror jag ser den när den kommer ut på dvd. har du sett den?!

Nadine Flatt sa...

åh herre vad fina bilder!