söndag 2 januari 2011

ARTYPARTY NEW YEAR'S EVE



















5 kommentarer:

Lisa sa...

fina bilder och fin lenita :*.

Rebecka sa...

Jamenalltsååhh. Din blogg är min bästa. Älskar hur du redigerar bilder!

Anonym sa...

fantastiskt mysiga bilder

Lisa sa...

sv: tack rubriken är från en låt med petter från så mycket bättre hihi! :)

ja, jag tänkte att jag kanske skulle kunna komma i februari? när jag har fått studiebidraget igen, för nu har jag råkat göra av med alldeles för mycket pengar hehe.

vilket datum i februari skulle passa dig bra? jag har kollat upp och då kostar de typ bara lite över 200 i alla fall :),jag tänkte ju åka till sthlm sen efter jag har vart hos dig också och träffa en vän jag inte har träffat på superlänge med. så får kolla upp med han också :). men februari nån gång kanske? :) Puss, saknar dig massor med!

Lisa sa...

sv: tack fina!

ja, posten är himla seg ibland! jag ska kolla upp lite mer bara, men jag kan antagligen komma då. vore så himla fint! saknar dig massor. puss på dig. <3