måndag 19 juli 2010

DIRTY DANCING REMAKE

8 kommentarer:

Lisa sa...

så fin fin fin fint!

Angeliqa sa...

Himla fint

Sara sa...

Vacker bild, polaroidkänslan är underbar!

lisa sa...

sv:

hejsan!

ja, då förstår jag. ja, man vill ju som ha lite pengar att ha roligt för istället för att hälften av dom ska gå bort till en resa liksom.

åh, kul att du flyttar i morgon! :) blir nog suveränt och jag ska hälsa på dig någon annan gång i höst/vinter! :)

förresten så har jag fått vikariejobb, :) ska börja städa eller ja, städjobb, låter väl inte så glamuröst, men bättre än ålderdomshem, bra att ha kontakter ibland. ska jobba första veckan v.35, börjar jättetidigt, så då kommer jag ju tjäna lite pengar i alla fall och sen ska jag plugga upp mina betyg snart. skriver mer om det i brevet och ska verkligen ta mig i kragen och svara på ditt brev snart!

jag ska jobba den veckan och går det bra, så får jag hoppa in ibland och vikariera antagligen! :)

puss och kram finaste vännen! <3

Timotej sa...

Aaaaw, härlig bild.

lisa sa...

sv: tack då vet jag! ska skriva ditt brev någon dag i veckan, kanske i morgon, har bara inte haft tid, eller ro till att skriva det, långa brev tar ju tid :).

ja,hoppas jag med! första dagen är ju på onsdag. men det är ju som sagt bara vikariat, men bättre än ingenting! :) skönt att vara ledig lite då och då också och jag får väl se hur ofta jag kommer jobba. för jag kan ju inte plugga upp betygen samtidigt om jag får jobba ofta liksom, men det löser sig nog på något sätt, kan ju bara plugga en kurs åt gången också. ja, det är skönt när man känner att man gör vettiga saker och inte bara sover bort dagen. Också tjänar man ju pengar också! :)

Det förstår jag att det ska bli. Lycka till med att läsa till lärare!

Vad är det för lärare du ska läsa till? Eller det kanske du inte har bestämt ännu?

Puss och kram. <3

Lisa sa...

hej!

nu har jag ÄNTLIGEN skrivit ett brev till dig. Ska skicka det i morgon, innan dom tömmer,så det hamnar i ditt brevinkast på torsdag eller så! :) Det blev 12 sidor, hoppas du blir nöjd haha :). Fick tom ont i handen när jag satt o skrev. Så mycket skrev jag! :D

Skickar med lite gottigt te också!

Puss

lisa sa...

sv: brevet landar nog i morgon :).

ja, himla skönt. nu är man ledig tills på måndag. långhelg :).