måndag 28 juni 2010

KÄR, DEL 2: ETT AV MILJONTALS ÖGONBLICK

ETT AV DE FINASTE ÖGONBLICKEN MED DIG SOM JAG VET ÄR NÄR DU PUFFAR TILL MIG ALLDELES MJUKT OCH JAG TIPPAR BAKÅT OCH FALLER FRITT FÖR ATT SEDAN LANDA MED EN LÄTT DUNS I TRYGGHETEN OCH VÄRMEN BLAND DINA TRASSLIGA DARTH WADER-LAKAN. SÅ FORT JAG GJORT DET SÅ SLÄNGER DU DIG ÖVER MIG OCH HÅNGLAR UPP MIG SOM OM DET VORE TUSEN ÅR SEDAN VI SÅGS SIST. EGENTLIGEN HAR DET BARA GÅTT SJUTTON TIMMAR OCH FYRTIOTRE MINUTER, MEN DU SÄGER ALLTID TILL MIG ATT UR DITT TIDSPERSPEKTIV ÄR DET SÅ PASS NÄRA EVIGHETEN DU NÅGONSIN VILL KOMMA, OCH JAG KAN INTE ANNAT ÄN HÅLLA MED.

2 kommentarer:

Lisa sa...

IH SÅ VACKERT! Jätteotroligt fint. så kär ska jag bli någon gång. fick brev av dig i fredags, ska svara någon dag. saknar dig finaste du. önskar jag hade pengar så jag kunde komma och hälsa på, dumma dumma pengar. vad var det du hette på tradera nu igen förresten? billie89 kanske?

anna. sa...

och jag tycker att du skriver så fint.