tisdag 6 april 2010

ALDRIG HADE JAG DRÖMT OCH ÖNSKAT MIG EVIGHETEN,
FÖRENS NU.

1 kommentar:

lisa sa...

SVAR:

Fick ditt brev idag woho, ska svara på torsdag eller så när levi har praktik hehe!

I helgen så var jag och åt sushi i Borås, himla finfint, var på födelsedagsfest och åt smarrig tårta, hade det trevligt och sen så promenerade jag och levi runt i natten i varberg medans de andra var på krogen, åt smaskens falafelrulle och sen när vi kom hem sent på natten så sov vi heh.

Lördag: Vi sov megalänge och åt smaskens frukost, åt påskmiddag, softade med hans kompisar och sådär., såg the wall som var rätt hemsk, men helt okej,

Söndag: var i borås och skulle äta kinamat typ fast det var stängt, så vi åt på max och sådär, haha vad jobbigt det blev att beskriva hela helgen men min helg var finfinfin i alla fall för levi är ju finast i hela världen, fniss. sen har jag nog hittat på mer i helgen också som jag inte kommer på nu eller det blev jobbigt att beskriva, kan beskriva hela min helg och mina dagar i brevet sedan :).

hur har din helg vart?

puss fino! <3